Friday, October 21, 2016

100 roi forex

100 ROI Trading Systems. Die feite 100 ROI Trading Systems. Die feite wat jy moet weet Almal is lief vir niks 100. Almal is lief vir 'n besigheid met 100 waarborg van wins, 100 opbrengs op belegging en 100 in kapitaal sekuriteit. Ek is mal oor hierdie ook. Maar die meeste mense wat enigiets 100 lief altyd vergeet dat verloor is deel van wen. In forex, 100 ROI handel stelsel bestaan, bedoel ek 'n strategie wat jy 100 opbrengs op belegging kan gee. Die vraag is in watter tyd raam Wat bestaan ​​nie in forex is 'n 100-strategie wat maak jy elke keer as jy handel wins. Sulke bestaan ​​nie en sal nooit bestaan ​​nie. Soos ek sê altyd ek is 'n fan van die maak van vinnige wins te en aan die ander kant het ek don8217t risiko al my fondse. Ek het dit teen onkunde, oormatige gierigheid en onnoselheid en dis wat beginners en ander arm handelaars doen. Jy moet 'n plan hê en dis wat die forex mark vereis, ek bedoel 'n plan bestaan ​​uit formules en strategieë om winsgewend wat byna gewaarborg. Ek sê amper gewaarborg, want daar is altyd 'n risiko wat betrokke is. So jy kan begin om te dink dat as 'n strategie met 100 opbrengs op belegging bestaan, dan belê in forex is nie riskant of gevaarlik. Jy is reg beurs in die buitelandse valuta mark is nie riskant, tensy jy glo dit is die manier waarop dit moet wees. Belegging in buitelandse valuta is eenvoudig en vervelig soos volg 'n resep om brood te bak. As jy kan vashou aan hierdie tipe plan dan is jy op 'n veiliger kant. Die rede waarom ons het meer verloor handelaars is dat hulle ophou as gevolg van die plan en dan kyk vir 'n magie manier om winsgewend vinnig te kry. Ek is dikwels versteur deur handelaars wanneer hulle my die naam van die makelaar ek gebruik vra. Ek vra hulle net wat hul strategie is, omdat jou strategie bepaal watter makelaar te gebruik. Sommige vra my die tipe strategie EK gebruik. Ek vra net weer watter tipe risiko moordenaar is jy wat ek gesien het 'n baie handelaars blaas hul rekening met dieselfde strategie wat my wins maak en ek het ook opgeblaas my rekening in die verlede met 'n paar strategie wat nie werk vir my maar vir iemand anders. Soos ek gesê het, daar is stelsels wat werk en gee jou 100 opbrengs op belegging, is die vraag wat die tydraamwerk van die herstel van jou kapitaal 10 Kommentaar David op 14 Junie 2016 by 04:51 pmReturn on Investment - ROI Wat is terug on Investment - ROI gebruik 'n prestasie maatstaf om die effektiwiteit van 'n belegging te evalueer of om die doeltreffendheid van 'n aantal verskillende beleggings te vergelyk. ROI meet die hoeveelheid opbrengs op 'n belegging in vergelyking met die beleggings koste. ROI, die voordeel bereken (of terug te keer) van 'n belegging word gedeel deur die koste van die belegging, en die resultaat is uitgedruk as 'n persentasie of 'n verhouding. Die opbrengs op belegging formule: In die bogenoemde formule, baat by Investment verwys na die opbrengs verkry uit die verkoop van die belegging van belang. Omdat ROI word gemeet as 'n persentasie, kan dit maklik in vergelyking met opbrengste van ander beleggings, sodat een om 'n verskeidenheid van tipes beleggings teen mekaar te meet. VIDEO laai die speler. Afbreek van opbrengs op belegging - ROI opbrengs op belegging is 'n baie gewilde metrieke as gevolg van sy veelsydigheid en eenvoud. In wese, kan opbrengs op belegging gebruik word as 'n basiese meter van 'n belegging winsgewendheid. ROI kan baie maklik om te bereken en te interpreteer en kan toepas op 'n wye verskeidenheid van vorme van beleggings. Dit is, as 'n belegging 'n positiewe ROI het nie, of as 'n belegger het ander geleenthede wat beskikbaar is met 'n hoër ROI, dan is hierdie ROI waardes kan hom of haar onderrig oor watter beleggings is verkieslik vir ander. Byvoorbeeld, veronderstel Joe belê 1000 in sny pizza Corporation in 2010 en verkoop sy aandele vir 'n totaal van 1200 'n jaar later. Om die opbrengs op sy belegging te bereken, sou hy sy winste te verdeel (1200 - 1000 200) deur die belegging koste (1000), vir 'n ROI van 200/1000, of 20. Met hierdie inligting, kan hy die winsgewendheid van sy belegging vergelyk in sny pizza met dié van ander beleggings. Veronderstel Joe ook belê 2000 in Groot-Verkope Stores Inc. in 2011 en verkoop sy aandele vir 'n totaal van 2800 in 2014. Die ROI op Joes Holdings in Big-Verkope sou 800/2000, of 40. gebruik ROI, Joe kan maklik vergelyk die winsgewendheid van hierdie twee beleggings. Joes 40 ROI van sy groot-Verkope Holdings is twee keer so groot soos sy 20 ROI van sy Sny Holdings, so wil dit voorkom asof sy belegging in Big-veiling was die wyser beweeg. Beperkings van ROI Tog, voorbeelde soos Joes openbaar een van verskeie beperkings van die gebruik van ROI, veral wanneer vergelyk beleggings. Terwyl die ROI van Joes tweede belegging was twee keer dié van sy eerste belegging, die tyd tussen Joes koop en verkoop was 'n jaar vir sy eerste belegging en drie jaar vir sy tweede. Joes ROI vir sy eerste belegging was 20 in een jaar en sy ROI vir sy tweede belegging was 40 oor drie. As mens in ag neem dat die duur van Joes tweede belegging was drie keer so lank as wat sy eerste, word dit duidelik dat Joe sy gevolgtrekking gekom dat sy tweede belegging was die meer winsgewend 'n mens moet bevraagteken. Wanneer vergelyk hierdie twee beleggings op 'n jaargrondslag, Joe wat nodig is om die ROI van sy multi-jaar belegging dienooreenkomstig aan te pas. Sedert sy totale ROI was 40, sy gemiddelde jaarlikse ROI verkry hy nodig sou wees om sy ROI te verdeel deur die duur van sy belegging. Sedert 40 gedeel deur 3 is 13,33, blyk dit dat sy vorige gevolgtrekking was verkeerd. Terwyl Joes tweede belegging verdien hom meer wins as het die eerste, sy eerste belegging was eintlik die meer winsgewende keuse sedert sy jaarlikse ROI was hoër. Voorbeelde soos Joes aandui hoe 'n oppervlakkige vergelyking van beleggings met behulp van ROI kan lei een tot verkeerde gevolgtrekkings te maak oor hul winsgewendheid te maak. Gegewe dat ROI nie inherent verantwoordelik is vir die bedrag van die tyd waartydens die belegging in vraag plaasvind, kan hierdie metrieke dikwels gebruik word in samewerking met opbrengskoers. wat noodwendig betrekking op 'n bepaalde tydperk, in teenstelling met ROI. 'N Mens kan ook inkorporeer netto huidige waarde (NHW). wat verantwoordelik is vir verskille in die waarde van geld oor tyd as gevolg van inflasie, want selfs meer akkurate ROI berekeninge. Die toepassing van NPV berekening opbrengskoers word dikwels die reële opbrengskoers. Hou in gedagte dat die middel van die berekening van 'n opbrengs op belegging en dus sy definisie sowel, kan verander word om die situasie aan te pas. Dit hang alles af van wat 'n mens sluit as opgawes en koste. Die definisie van die term in die breedste sin eenvoudig probeer om die winsgewendheid van 'n belegging te meet en, as sodanig, is daar niemand reg berekening. Byvoorbeeld, kan 'n bemarker twee verskillende produkte vergelyk word deur die bruto wins wat elke produk wat deur sy verwante bemarking uitgawes. 'N finansiële ontleder, kan egter dieselfde twee produkte te vergelyk met behulp van 'n heel ander ROI berekening, miskien deur die netto inkomste van 'n belegging deur die totale waarde van alle hulpbronne wat in diens geneem is om te maak en verkoop van die produk. By die gebruik van ROI Real Estate beleggings te evalueer. 'n mens kan gebruik maak van die aanvanklike prys van 'n eiendom as die koste van die belegging en die uiteindelike verkoopprys as die wins van Investment aankoop, maar dit versuim om rekenskap vir al die tussenganger koste, soos herstelwerk, eiendomsbelasting en Real Estate agent fooie. Hierdie buigsaamheid, dan openbaar 'n ander beperking van die gebruik van ROI, soos ROI berekeninge maklik gemanipuleer kan word om die gebruikers doeleindes te pas, en die resultate kan uitgedruk word in baie verskillende maniere. As sodanig, wanneer die gebruik van hierdie metrieke, die vaardig beleggers sal goed doen om seker te maak hy of sy verstaan ​​wat insette gebruik word. 'N opbrengs op belegging verhouding kan alleen 'n prentjie wat heel anders as wat 'n mens 'n akkurate ROI calculationone inkorporeer elke relevante koste wat gegaan het in die instandhouding en ontwikkeling van 'n belegging oor die tydperk in questionand beleggers moet altyd seker kan noem lyk verf om die groter prentjie te oorweeg. Ontwikkelings in ROI Onlangs het sekere beleggers en besighede het 'n belang in die ontwikkeling van 'n nuwe vorm van die ROI metrieke, genaamd Social Return on Investment, of SROI geneem. SROI is aanvanklik ontwikkel in die vroeë 00s en in ag neem sosiale impak van projekte en streef daarna om diegene wat geraak word deur hierdie besluite in die beplanning van die toekenning van kapitaal en ander resources. ROI op Forex sluit geword Julie 2006 Status: Im Lovin dit 425 Posts ek besef dat baie van die mense hier is as gevolg van die denke dat 'n 20 toename op ekwiteit is fantasties. Ek weet dat baie beleggers en fondsbestuurders streef na ongeveer 20-30 opbrengs op hul portefeuljes jaarlikse en baie plakkate in hierdie forum altyd beklemtoon dat opbrengs koers is goed. Maar is dit regtig so seker, 'n 20-30 toename in portefeuljes van aandele sal uitstaande wees nie, maar in die forex mark is dit regtig so isnt. Hou in gedagte dat, ons handel met meestal 100: 1 hefboom met 'n paar selfs hoër. Kom ons sê dat jy 'n rekening te begin met 300, sal 'n 10 terugkeer 330. Dis 30 pitte op 'n 1 baie (mini rekening). Kom ons sê jy jouself vergelyk met 'n fenomenale belegger / handelaar, soos George Soros, sou sy beste 129 wees, maar net om dinge te laat eenvoudige, goed sit dit op 100. Dit sal die verhoging van jou aandele tot 600, wat gelykstaande is aan 300 pitte. Is dit werklik moeilik om te bereik Ek dont dink so. Net my 2 sent, het ek gedink lank en hard oor hierdie voor ek gaan slaap en ek wou net hierdie post ter sprake. Dit is my mening en ek verwelkom opbouende kommentaar. Dit sal goed wees as iemand kom om my gedagtes te verander oor hierdie, miskien Im net te ambhitious. Aangesluit Maart 2006 Status: Pip Samurai 975 Posts Maak 100 is redelik maklik om te bereik. die kwessie, wat ek dink jy mis, is om dit te doen konsekwent oor 'n lang tydperk van die tyd en die gebruik van 'n veel groter rekeninge. Die rede waarom dit klink eenvoudig met 300 is omdat die meeste mense, dis 'n klein risiko. Ek sou 'n enkele 1-manier weddenskap te neem. maar sê vir my hoe maklik dit is wanneer jy 1000000 of erger, 1 miljard in bates (soos fondsbestuurders doen). Sê vir my, hoeveel risiko sou jy dan Julle denke is baie relatief. Met dié groter rekeninge, kry jy dit nie dieselfde geleenthede te hefboom, en selfs so, daar is grense aan wat banke jy wil leen. Dink daaroor. wat bank jy sal bied 100: 1 hefboom op 'n 1 miljoen (0,1 van 1 miljard) margined handel totdat jy begin handel REAL grootte in hierdie mark, sal jy vind waarom youd hard gedruk word om meer as 20 per jaar (in 'n Phenom jaar, op daardie). Ek het besef dat baie van die mense hier is as gevolg van die denke dat 'n 20 toename op ekwiteit is fantasties. Ek weet dat baie beleggers en fondsbestuurders streef na ongeveer 20-30 opbrengs op hul portefeuljes jaarlikse en baie plakkate in hierdie forum altyd beklemtoon dat opbrengs koers is goed. Maar is dit regtig so seker, 'n 20-30 toename in portefeuljes van aandele sal uitstaande wees nie, maar in die forex mark is dit regtig so isnt. Hou in gedagte dat, ons handel met meestal 100: 1 hefboom met 'n paar selfs hoër. Kom ons sê dat jy 'n rekening te begin met 300, sal 'n 10 terugkeer 330. Dis 30 pitte op 'n 1 baie (mini rekening). Kom ons sê jy jouself vergelyk met 'n fenomenale belegger / handelaar, soos George Soros, sou sy beste 129 wees, maar net om dinge te laat eenvoudige, goed sit dit op 100. Dit sal die verhoging van jou aandele tot 600, wat gelykstaande is aan 300 pitte. Is dit werklik moeilik om te bereik Ek dont dink so. Net my 2 sent, het ek gedink lank en hard oor hierdie voor ek gaan slaap en ek wou net hierdie post ter sprake. Dit is my mening en ek verwelkom opbouende kommentaar. Dit sal goed wees as iemand kom om my gedagtes te verander oor hierdie, miskien Im net te ambhitious. Aangesluit Maart 2006 Status: Pip Samurai 975 Posts Wel, nie 'n groot deal te maak uit hierdie, maar whos om te sê dat 300 is nie 'n klomp geld vir iemand wat ek ken mense, al is dit nie deel te neem aan hierdie forum, wat nog te sê FX, waar 300 kan hulle maklik 'n paar maande duur. omdat hulle 300 is 'n klomp geld. Ek is nie seker sy ons plek om te oordeel in wat beskou. In die tweede plek of jy kan handel 6 baie by 200: 1 hefboom beteken nie dat sy gesonde handel. In die eerste plek, kon nie jy regtig handel 6 mini-baie selfs die dollar / JPY, want youd onmiddellik marge sogenaamde as gevolg van die verspreiding. Verder handel met 300 moet jy leer om te handel met groter bedrae. As jy net die geld dobbel weg, dan is julle redelike godsdiens verwagting van JoJ ROI is waarskynlik nog minder as 10, ongeag of jy 'n 1-manier verbintenis met selfs 5 mini-baie, of wat ook al neem. omdat julle in die veronderstelling dat die neem dat 1-manier verbintenis sal altyd lei tot wins. As dit nie die geval is, hoeveel verwagting kan jy die punt van jou pos, terwyl ongeldig, maak nie noodwendig gesonde handel beginsels te bevorder, wat is waarskynlik wat jou post moes gewees het probeer om te verduidelik. Dit is duidelik dat dit was maklik om te maak 100 al die tyd in forex, dit sal maklik genoeg om 'n 300 te omskep in 'n 30.000 rekening in 'n paar jaar wees. Terwyl Im seker daar is uitsonderings op hierdie reël, ek is daar baie twyfel baie mense wat dié prestasie bereik het sonder befondsing hul rekeninge gedurende die proses (miskien nie al die pad, maar ek glo nie ek weet iemand wat 'n 10.000 toename in het minder as 8 jaar). Ek weet baie wat verdubbel, maar daardie persentasie is beslis minder as 10 van die mense wat ek ken. Die punt van my post is presies wat turbo. Wat Im sê, is dat, as gevolg van die hoë hefboom meeste van ons gebruik, kan ons regtig verwag 20-30 opbrengs op die geld wat ons plaas om goed te wees ek weet waar jy vandaan kom en ek stem saam. Maar die rede waarom ek gepos dit is omdat ek het op 'n post antwoord op 'n ander plakkaat oor sy 300-rekening. Die antwoord was dat, om 'n 300-rekening met 10 is reeds goed genoeg nie. So ek dink, is dat dit met die hefboom wat ons gebruik, 10 is nietige. Kan ons gebruik selfs persentasie vergelyk as gevolg van ons hefboom Trouens, wanneer ons handel met 300 op 'n mini rekening met hefboom van 200: 1, kan ons effektief op 6 baie, so as ons wil kry 10, behoort nie gebruik ons ​​60,000 in plaas van die gebruik van 300 die 300 is in werklikheid net die marge ons plaas. Aangesluit Maart 2006 Status: Pip Samurai 975 Posts OK. Laat my verduidelik ROI beteken opbrengs op quotinvestmentquot. Nou, vir my, dit beteken dat my rekening balans. Hoekom, want as ek sit 100K in 'n forex rekening, beteken dit dat 100K isnt iewers anders belê. So, as ek sê belegging, ek bedoel hoe baie ek het die vergadering in 'n rekening. Met dit gesê, kan neem jou voorbeeld. 30 van 5000 is 'n 1500 gewin, of ongeveer 13 pitte per maand. Natuurlik klink dit eenvoudig. Nou, laat neem die 300K voorbeeld. 30 is 90K. As jy wil 90K maak in 150 pitte, moet jy handel op baie groottes van 600 'n pit of 60 standaard baie op 'n slag. Dink net hoe groot 'n risiko dat relatief jou 5K voorbeeld. Terwyl tegnies, sy dieselfde finansiële risiko, pyschologically, sy 'n heel ander storie, veral as die 300K isnt dieselfde persentasie van jou totale rykdom as dit by 5K sou wees. Dink hieroor noukeurig. As jy relatiewe risiko wil, wat jy hoef te 60 keer ryker om handel te dryf met dieselfde risiko om jou algehele portefeulje wees. anders, hierdie groter getalle verteenwoordig 'n groter risiko om jou algehele portefeulje. sien wat ek bedoel natuurlik, sy maklik vir ons om te sê, seker, maak 150 pitte, en maak 30, maar jy praat oor die risiko met betrekking tot jou algehele rykdom. Kyk, Theres geen twyfel dat as jy 'n klein rekening, dan kan jy geneig is om oor-verbintenis wees. maar wat nie die geval te vertaal na gelang van die grootte van die forex rekening stygings in persentasie van jou totale portefeulje, sodat jy bereid is om te wees om toegegee dat die risiko is anders by dié punte. Ja, as gevolg van die hefboom wat ons gebruik, moet ons in staat wees om resultate baie beter as 20 op ons marge bereik. Ek stem saam dat geld bestuur is noodsaaklik. Ek bedoel nie om te neem dit punt leë dat 'n mens moet handel met 6 baie. Miskien is die essensie van die post moet wees, neem ons die ROI gebaseer op marge of op die totale bedrag wat ons plaas. Soos julle almal weet, selfs in termynkontrakte, wanneer ons plaas 'n marge, wat nie beskou as ons kapitaal. Dit is net 'n marge. Dieselfde as forex, kan sê jy 'n rekening handel met 300,000. Dit is nog steeds jou marge nogtans. Ek het nog altyd betwyfel om 'n ROI van die kantlyn ons plaas nie. Vir groter bedrae, ek is dit heeltemal eens. 30 van 'n miljoen dollar rekening sal 300k wees en die bereiking van wat jou sal fenomenale wees, maar vir kleinhandel handelaars, ons almal begin klein. Dus laat gebruik 'n 5000 rekening as 'n voorbeeld. A 30 opbrengs van hierdie sou 1500. wees op 'n standaard rekening thatll 150 pitte. Meer as 12 maande, dis om 'n rowwe 15 pitte per maand. So is 30 baie goeie enoughSimple Guide to Automatiseren Forex Trading 1000 ROI Hoe om FX Trading Automatiseer in 6 maklike stappe vir 'n 1000 Rois Stap 1 8211 Kies 'n toepaslike (volmaakte) Forex makelaar Ons het gedoen eindelose navorsing vir julle om te probeer en vind die perfekte makelaar en die waarheid is there8217s nie 1 perfekte een, maar die beste op die oomblik nog Ava en eToro. Ons volledige navorsing en resensies op die top forex platforms en makelaars is hier. vind net 'n makelaar wat gee jou 'n goeie begin aanbod en jy wil die koppelvlak, verlede beskuldig dat hulle almal baie soortgelyk in elk geval. Stap 2 8211 Verstaan ​​hoe Forex werk sonder outomatisering Tensy jy weet wat jy doen sonder die outomatisering van die proses, moenie probeer om enige handel van enige aard te outomatiseer, nie die minste nie forex Automation is vir die individue wat reeds bekwaam met geldeenhede en 'n wins in die proses. As jy 'n beginner, dan kan jy kyk na die beginners gids tot die saak op die webwerf of ons intro artikel. Stap 3 8211 HEFBOOM Jy sal ten minste 100,000 van jou gegee geldeenheid nodig om handel te dryf (dit jou tyd werd te maak). 1 hefboom: So as jy 1000 jy moet 'n 100 te genereer. Hefboom (as jy reeds moet weet) is 'n toename in die bedrag wat jy kan handel, gewoonlik aan jou gegee word deur jou makelaar. Vinnige voorbeeld van die hefboom en die krag wanneer dit kom by die opbrengs op belegging en persentasie winste laer. Stap 4 8211 Robots (Die Automation proses) Dit is waarom stap 1 was van optimale belang en die rede waarom ek beveel nagaan ons lys van die beste FX sagteware om te verseker dat jy 'n platform wat ondersteun of ten minste kan jy robotte gebruik kry. Sodra you8217ve onderteken en ingedien om jou gekose platform, bevestig jou hefboom bedrag gereed om te gaan you8217re. Die volgende stap is om af te haal 'n sterk, betroubare handel robot, jy iets met soliede lang termyn resultate en nie net 8220anything new8221 wat op die mark wil hê. Ons het 'n gids op die top forex robots hier ook. Maar as jy wil om te begin dadelik Ek sou hierdie robot beveel. bloot as gevolg van die geskiedenis 14000 meer as 5 jaar. al opgespoor, can8217t stry nie. Stap 5 8211 Track tydskaal Hoewel die proses is outomatiese jy moet seker maak jy jou vordering te monitor. Dit is ook die rede waarom die tydskaal jy besluit om te kies so belangrik is. Klein skommelinge wanneer jy duisende van die lyn kan groot winste gelyk of ewe groot verloor. Jy moet altyd weet hoeveel jy kan bekostig om so goed te verloor as hoeveel marge en persentasie opbrengs wat jy wil uit elke handel. Stap 6 8211 Doel klein en neem mini winste My finale stuk van die raad is om na te streef klein en neem kleiner winste, maar meer dikwels. Dit is die rede waarom hefboom so belangrik is. Maak 500/500 per dag deur forex is redelik maklik as jy 10,000 jou 100: 1 of 200: 1 hefboom handel. So waarvoor wag jy nog vir Indien u op soek na die proses van die handel wat jy hoef te kies 1.) 'n Gepaste platform om handel te dryf en 'n verhandeling robot om dit te doen vir jou te outomatiseer. Dankie vir reading. FYI Op ROI: 'n Gids Tot Die berekening van opbrengs op belegging laai die speler. 'N belegger kan enige belegging nie evalueer, of sy 'n voorraad, band, huur eiendom, collectible of opsie, sonder om eers te verstaan ​​hoe om opbrengs op belegging (ROI) te bereken. Hierdie berekening dien as die basis waaruit al ingeligte beleggingsbesluite gemaak en hoewel die berekening konstant bly, is daar unieke veranderlikes wat verskillende tipes beleggings te bring om die vergelyking. In hierdie artikel, goed dek die basiese beginsels van die ROI en 'n paar van die faktore om te oorweeg wanneer jy dit gebruik in jou beleggingsbesluite. Ontmoet ROI Op papier, kan ROI nie makliker. Om dit te bereken, moet jy eenvoudig neem die wins van 'n belegging, trek die koste van die belegging, en deel die totaal deur die koste van die belegging. Of: ROI (Winste Koste) / Koste Belegging in Joes Pizza Byvoorbeeld, as jy 20 aandele van Joes Pizza koop vir 10 per aandeel, jou belegging koste is 200. As jy daardie aandele te verkoop vir 250, dan is jou ROI is (250 200) / 200 vir 'n totaal van 0,25 of 25. dit kan bevestig word deur die neem van die koste van 200 en vermenigvuldig met 1.25, opbrengs 250. Daar is 'n paar verskillende maniere om te dink hieroor. Die gewilde een is om elke dollar belê in hierdie voorraad te betaal 25 sent vir jou foto. Om meer geld in die voorraad sal lei tot 'n groter totale uitbetaling. maar dit sal nie die ROI te verhoog. Die ROI sal wees 25 of 200 groei tot 250, 2 groei tot 2,50, of 200,000 groei tot 250,000. (Vir meer voorbeelde van die ROI berekening, 'n blik op die Hoe om te bereken ROI Video.) Ek wil net die waarheid Omdat dit 'n persentasie, kan ROI duidelik 'n paar van die verwarring wat veroorsaak word deur net te kyk na dollar waarde opbrengste. Stel jou voor twee van jou vriende, Diane en Sean is wat jy vertel oor hul beleggings. Diane gemaak 100 belê in opsies en Sean gemaak 5,000 belê in real estate. Beide hierdie getalle sal hul terugkeer hul winste ná koste is afgetrek. Met slegs die inligting, sal die meeste mense aanvaar dat Seans belegging is die beter een. Maar sonder die begrip van die koste van die belegging, ons kan nie enige akkurate gevolgtrekkings oor die terugkeer te maak. Wat gebeur as Seans koste was 400,000 en Dianes was slegs 50 Dit sou beteken Seans ROI is 1,25 terwyl Dianes is 200, 'n duidelike oorwinning vir Diane. Die dollar waarde van die opbrengs is betekenisloos sonder inagneming van die koste van die belegging. Om hierdie rede, die koste van 'n belegging, sowel aanvanklike en deurlopende, is 'n noodsaaklike stukkie inligting vir enige belegger. (Meer inligting oor ROI en ander maniere om beleggings waarde lees ons finansiële verhouding handleiding.) ROI en die Investment Rainbow Die ROI berekening bly dieselfde vir elke tipe belegging. Die variasie, en die gevaar vir beleggers, kom in hoe koste en opbrengs is verantwoordelik vir. Hier is 'n paar wat algemeen verkeerd hanteer beleggings. Real Estate kan opbrengste te skep op twee maniere, huurinkomste en waardering. Huurinkomste het eenvoudig toe te voeg aan die winste as dit besef. Koste egter kom uit baie verskillende bronne. Daar is die aanvanklike aankoop koste, belasting, versekering en onderhoud. Wanneer mense praat oor die maak van 'n 200 terugkeer verkoop van hul huis, word hulle dikwels maak die fout van net die gebruik van die koopprys en verkoop prys van hul ignoreer al die koste in die middel. Of, indien dit is 'n belegging eiendom. Hulle kan met inagneming van die huurinkomste en waardering behoorlik, maar verwaarloos versekering koste, belasting en dat nuwe water verwarmer, ens Real Estate kan 'n uitstekende en winsgewende belegging wees, maar die geprojekteerde ROI op hierdie beleggings is dikwels oordrewe. Voorrade is prooi vir dieselfde tipe weglating as Real Estate. Meer dikwels as nie, beleggers versuim om tred te hou van hul transaksiekoste hou. As jy 'n 100 wins maak, maar vergeet van die 20 wat jy betaal die koop van die voorraad en 20 ander verkoop, dan is jou ROI is erg opgeblase. Soos met huurinkomste, moet dividenduitbetalings terug bygevoeg word in die wins kolom wanneer jy die ROI te bereken. Versamelstukke soos die Honus Wagner kaart, Aksie Comics 1 en die 1933 Double Eagle kan verkoop vir miljoene, maak vir astronomiese Rois in vergelyking met hul oorspronklike prys. Tog is versamelstukke selde gekoop word by hul oorspronklike prys en, afhangende van die tipe, het 'n hoë versekering en onderhoud koste wat die ware ROI kap grootte. Aged Investments aged beleggings inhou 'n interessante probleem vir ROI. Omdat hulle toelaat dat die aanvanklike belegging te baie keer oor vermenigvuldig, kan hulle ook genereer verskeie opbrengste. Maar in hierdie geval, die ongelooflike ROI dat sommige handelaars maak moet getemper word deur die risiko's wat hulle neem. Gebruik te maak van 'n belegging dollar tot gelyke twee of drie dollars werk goed wanneer die opbrengs is positief, maar verliese word op soortgelyke wyse benut in sommige van hierdie investments. With plain vanilla opsies en basiese forex rekeninge, die meeste 'n begin belegger sal verloor is die prys van die opsie of die balans van die forex rekening as dit tot stilstand kom uit. Dit is egter nuttig en ontnugtering om te dink aan dit in terme van die beheer kapitaal. As jy 1000 te verloor op 'n forex handel 10 keer aged, dis 'n 10,000 fout, selfs al is dit gelukkig net kos jou 10 van daardie. ROI kan nie die hele storie van aged beleggings vertel. Die risiko-beloning nadeel is die plek om te begin vir daardie les. Moving Beyond ROI is 'n eenvoudige berekening wat jy vertel die bottom line terugkeer van enige belegging. Die operatiewe woord is egter eenvoudig. Een belangrike faktor wat nie die geval blyk in 'n ROI berekening is tyd. Stel jou belegging A met 'n ROI van 1000 en belegging B met 'n ROI van 50. Maklik oproep sit jou geld in die 1000 een. Maar, wat as belegging A neem 30 jaar om af te betaal en belegging B betaal af in 'n maand Dit is wanneer tydperke kom in die spel en beleggers moet kyk om CAGR. Die bottom line ROI is 'n nuttige beginpunt vir sizing op enige belegging. Onthou dat ROI is 'n historiese maatstaf, wat beteken dat dit bereken al die afgelope opbrengste. 'N belegging kan baie goed doen in die verlede en nog steeds wankel in die toekoms. Byvoorbeeld, kan baie aandele rois van 200-500 lewer tydens hul groei stadium en val dan af na die enkelsyfers as hulle volwasse. As jy belê laat gebaseer op die historiese ROI, sal jy teleurgesteld wees. Geprojekteer of verwag Rois op 'n onbewese (nuwe) belegging is nog onseker met geen data om dit te staaf. Om hierdie rede, moet Beleggers leer oor ander statistieke soos CAGR, skuld tot ekwiteit, ROE en vele ander om te grawe in die getalle opmaak ROI. (Vir verwante leesstof, 'n blik op Ontleed Investments vinnig met verhoudings.) 'N Persoon wat handel dryf afgeleides, kommoditeite, effekte, aandele of geldeenhede met 'n hoër-as-gemiddelde risiko in ruil vir. quotHINTquot is 'n akroniem wat staan ​​vir vir quothigh inkomste nie taxes. quot Dit is van toepassing op 'n hoë-verdieners wat verhoed dat die betaling federale inkomste. 'N Mark outeur wat koop en verkoop baie kort termyn korporatiewe effekte genoem kommersiële papier. 'N papier handelaar is tipies. Die onbeperkte koop en verkoop van goedere en dienste tussen lande sonder die oplegging van beperkings soos.


No comments:

Post a Comment