Tuesday, October 25, 2016

Hurst forex

Hurst verskil Hurst verskil Forex aanwyser Beskrywing: Die kleinhandel buitelandse valuta handel is besig en aggressiewe that8217s presies die rede waarom die verkryging van die beste instrument is beslis belangrik. Met hierdie, die maksimalisering van jou beleggings sal waarskynlik uitvoerbaar wees. Die meeste van die forex handelaars kies om Metatraders net gebruik, want dit bied talle gerief. Die Metatraders werk die beste met Hurst verskil aanwyser. Voel vry van hierdie webwerf om af te laai die Hurst verskil aanwyser vir Meta Trader 4 of selfs Meta Trader 5. Om jou 'n goeie aanduiding te presies wat die Hurst verskil blyk soos sal binnekort lyk nadat dit geplaas word in, is die beeld 'n monster bo aangebied. As jy hierdie fassinerende, dan laai dit op 'n keer. In die geval dat jy is op soek na ander Meta Trader Ossillator Indicators. Ons het ander vorme wat jy kan vind in die ossillator aanwyser groep. Tyd mors nie meer Begin op die internet. Verslae het getoon dat daar 1 persone wat vandag opgerig het Hurst verskil aanwyser en die totale aantal downloads getref 137. What8217s die proses van die aflaai van hierdie aanwyser Byna al wat jy nodig het om te doen sou wees om te klik op die aflaai skakel gevind af hieronder en ook stoor dit op jou rekenaar. Dit is net 'n stukkie van die koek, reg Nietemin, jy kan ons ook help deur eenvoudig gee ons jou telling van hierdie Hurst verskil aanwyser. Op hierdie manier, sal ons ander besoekers sien jou goeie resensies thatll verlei hulle om dit te probeer vir hulself. Verder, voel vry om ons webwerf te deel met jou vriende of familielede wat op soek is na betroubare forex aanwysers. Jy kan begin deel deur op die ikoon aandeel op die webwerf. Ons is dank verskuldig dat jy spandeer 'n paar van jou kwaliteit tyd in gaan www. ForexBazar. Neem plesier met jou downloads. Forex blog met Hurst Exponent in Forex Trading 25 April, 2013 deur Andriy Moraru Ek het onlangs gelees het Hurst eksponent (koëffisiënt) in een referaat. Dit is daar net kortliks genoem, maar dit gevang my aandag as 'n maatstaf van die mark voorspelbaarheid wat kan bereken word met behulp van die algemeen beskikbaar grafiek data. Dit by my opgekom dat so 'n mate gebruik kan word as 'n handige aanwyser te back-up ander aanwysers en seine. Maar kan dit regtig gebruik word in forex Wat is dit in die algemeen, Hurst eksponent (gewoonlik aangedui as H) beskryf die volharding of sy gebrek in die prys verandering gedrag. Die waarde van hierdie eksponent kan wees tussen 0 en 1. As 0 vir 'n paar tijdreeksen, beteken dit dat hierdie tijdreeksen is anti-aanhoudende 8212 maw beweging in een rigting is geneig om te word gevolg deur 'n beweging in die teenoorgestelde rigting. As 0,5. die tijdreeksen is aanhoudende en die volgende bewegings rigting is waarskynlik die vorige bewegings rigting te herhaal. As H 0.5 of baie naby aan dit, sal die tijdreeksen n suiwer ewekansige (Brown) mosie demonstreer. Dit is in die ideale wêreld, natuurlik. Oorspronklik het die Hurst eksponent wat gebruik word deur Harold Edwin Hurst aan die Nyl floodss vlakke voorspel (jy kan meer daaroor lees in die Wikipedia artikel.) Vir my is die belangrikste belang van H in sy beweerde vermoë om volharding van tendense wys. Trading Plan In teorie, wetende dat die huidige H vir 'n gegewe geldeenheid paar, kan ons koop nadat lomp kerse en verkoop nadat lomp kinders as H is aansienlik groter as 0.5. Natuurlik, kan ons ook te koop nadat lomp kerse en verkoop nadat lomp kinders, met die hoop vir 'n ommekeer, as H is aansienlik laer as 0,5. Lyk geloofwaardige, nie die geval is dit aan hierdie plan ons wil hê om te gaan deur middel van hierdie stappe volg: Bereken die huidige Hurst eksponent (H). Vergelyk dit met 0,5. Kyk na die vorige kandelaars rigting of meet die huidige tendens met bewegende gemiddeldes. Handel in die toepaslike rigting, afhangende van die waardes wat uit die vorige stappe. Hurst Exponent Berekening Ongelukkig sal ons nie by die eerste stap, want Hurst eksponent nie juis kan bereken. Jy kan net skat hierdie koëffisiënt. Een van die eenvoudige maniere om dit te doen, is om hier verklein reeks metode gebruik. Ek sal dit nie hier in detail beskryf, omdat dit al so goed beskryf deur Pietro Ponzo. Jy sal stap-vir-stap verduidelikings van die hele berekening proses daar te vind. Jy kan selfs af te laai 'n werkende Excel spreadsheet vir die berekening van Hurst eksponent op aandelemark kaarte eenvoudig deur 'n voorraad ENKELE in 'n sel. Ek sal net hier noem dat H skatting is 'n helling van 'n lineêre regressie getrek oor 'n paar punte (hoe meer hoe beter) afgelei van logaritmes (enige basis) van R / S statistiek en onderskeie aantal datapunte (N). R / S statistiek word bereken as Range gedeel deur standaardafwyking. Range word bereken as 'n verskil tussen die maksimum en minimum van die bedrae afwykings van die prys van die gemiddelde prys oor al die N datapunte. Dit sekerlik kan gedoen word in Meta Trader as die wiskunde is redelik eenvoudig. Natuurlik, hoe hoër N hoe meer CPU oorhoofse. Hoewel dit mag klink soos 'n baie berekeninge, kan die proses word geoptimaliseer om herberekening van die bekende waardes en hul dele te vermy. Van nou af, is daar verskeie betaalde weergawes van Hurst-koëffisiënt aanwyser vir Meta Trader 4 en 'n paar gratis koerante. Hurst verskil maak daarop aanspraak dat die verskil van Hurst eksponent in vergelyking met die vorige bar te bereken, al is, uit te kyk na die bron-kode, ek wonder of dit regtig doen dit. Variasie indeks bied 'n plaasvervanger vir Hurst eksponent in 'n vorm van 'n indeks afgelei van fraktale eienskappe van die grafiek. Dit is onbekend hoe naby dit aan die oorspronklike Hurst eksponent as die berekening proses is heeltemal anders, maar die skrywer van die aanwyser beweer dat dit beter, want dit gebruik minder bars (dus minder ou bars) en toon meer onlangse waardes. Dit is ook beskikbaar vir Meta Trader 5. 'n baie meer verduideliking en kode voorbeelde vir die proses van H skatting kan gevind word by Ian Kaplans webwerf. Maar die bron kodes is vir C. Sal dit werk Dit klink alles mooi, maar sal dit werk ongelukkig na 'n paar denkproses en lees. en 'n paar meer lees. Ek het gekom om 'n gevolgtrekking gekom dat die konsep is interessant, maar op dieselfde tyd is byna nutteloos in forex. Dit vereis 'n baie groot aantal bars om te werk, met 1000 gewoonlik genoem word as 'n noodsaaklike minimum te beperk. Skatte van die Hurst eksponent van die jongste 1000 bars sou ons nie 'n waarde wat nie meer huidige kan wees gee. Die werklike waarde van Hurst eksponent is voortdurend verskuif, kry sy skatting van die afgelope N bars gee ons 'n goeie idee oor hoe dinge gaan binne daardie tydperk, maar dit het min inligting vir die toekoms bars. Te sleg, kan ons net handel toekoms bars en nie die oues. 'N Mens kan beswaar maak dat H kan bereken word op 'n laer tydperk (byvoorbeeld, uurlikse) en dan gebruik op 'n hoër een (byvoorbeeld, weeklikse). Dit sou die ou / nuwe bars probleem op te los, maar sou ons nie help glad as die Hurst eksponent is heeltemal anders op verskillende tydsraamwerke. Byvoorbeeld, kan dit geskat word soos hieronder 0.3 op H1 grafiek en hoër as 0.8 op W1 grafiek op dieselfde tyd. Deur dit te gebruik as 'n vergelykende faktor by die keuse van 'n geldeenheid paar om handel te dryf vir 'n bepaalde strategie treffers dieselfde hindernis. Kom ons neem aan dat jy 'n goeie langtermyn-tendens volgende strategie. Die ideaal is, sal jy 'n geldeenheid paar met so hoog H as moontlik wil. Jy skat Hurst eksponent vir 12 munt pare afgelope 5 jaar en kry 'n paar waardes. Jy vind dat NZD / USD het die hoogste H op 0,65 (byvoorbeeld). Ongelukkig beteken dit nie dat die gebruik van die strategie op NZD / USD gedurende die volgende 5 jaar beter resultate sal bring as wat dit gebruik op ander geldeenheid pare, met kleiner H. Is dit heeltemal nutteloos Oorweging Hurst eksponente onvermoë om 'n goeie voorspelling instrument te produseer, kan jy besluit dat dit nie gebruik kan word nie. Eintlik is dit nie so nie. Hurst eksponent skatting is 'n lewensvatbare instrument vir die ontleding van die verlede. As ons kyk na 'n korrek geskat H waarde kan beantwoord die volgende vraag: was die mark aanhoudende of was dit anti-aanhoudende. Op sy beurt, wat sal help om jou prestasie van jou handel strategie of deskundige adviseur analiseer gedurende daardie spesifieke tydperk. Byvoorbeeld, as jy die gebruik van 'n tendens omkeer stelsel vir 'n maand en dit het swak presteer, maar H beraam vir daardie tydperk blyk hoog bo 0,5 vlak te wees, sal jy weet dat dit 'n slegte tyd vir jou strategie, nie dat die strategie self is foutief. PS: Eintlik is hierdie pos dalk nie te interessant om 'n gemiddelde Forex handelaar, maar ek het dit meestal geskryf vir myself. Want toe ek struikel oor die konsep van Hurst eksponent in 'n jaar of twee, sal ek nie vergeet nie dat ek dit al probeer om dit te gebruik. Dit sal my dien as 'n herinnering. Indien u enige vrae of idees oor die toepassing van die Hurst eksponent in valuta handel, kan u dit met behulp van die kommentaar vorm below. Hurst Exponent aanwyser vir MT4 Liefde Trading koop / verkoop Arrow seine Probeer Dit Ek deur hierdie Hurst aanwyser het gekom toe ek was op soek na 'n ander tydreekse handel inligting. Ek het gedink dit was die moeite werd te voeg tot aanwyser databasis hoewel ek nie gekyk na die gebruik van dit self as van nog. Hoop dit bied iemand met 'n nuttige instrument om handel. Wiki dat 8220The Hurst eksponent word gebruik as 'n maatstaf van die langtermyn geheue van tydreekse, dit wil sê die outokorrelasie van die tydreeks. Waar 'n waarde van 0 Artikel CategoriesMain spyskaart Forex handel seine Forex Seine Vir groter Winste Gebruik Hurst marksiklusse In die 1970's 'n Amerikaanse ingenieur genoem JM Hurst gepubliseer 'n teorie oor hoekom die finansiële markte te beweeg in die manier waarop hulle doen. Dit het bekend geword as Hurst8217s Sikliese teorie. Vandag, baie handelaars 8220in die know8221 gebruik Hurst Cycles as die basis van hul Forex Trading Seine en gebruik Hurst Cycles vir tegniese ontleding en handel besluite te neem op alle markte, bv Forex, Futures, indekse, kommoditeite, aandele, ETF, ens Hurst Cycles Tegniese Analise en Trading is veral effektief vir die handel goed verhandel, vloeibare markte. Die forex koop verkoop seine wat deur die Hurst Seine Diens vir forex mark, is 'n perfekte voorbeeld hiervan. Oor Hurst handel seine Hurst Seine is 'n aanlyn, web diens wat Hurst handel seine publiseer. Handelaars self kies hul portefeulje van instrumente vir Hurst Seine van 'n verskeidenheid van gewilde markte, insluitend: Forex, indeks Futures en kommoditeite. Die Hurst Seine Service is van stapel gestuur in Januarie 2014, want sedert die vrystelling van Sentient Trader in 2010, baie handelaars het ons vertel wat hulle regtig wil hê dat die voordele van Forex Trading Seine gebaseer op Hurst Cycles, maar sonder die behoefte om ons Sentient Trader sagteware te installeer, in stand te hou 'n mark data voed en al leer oor Hurst Cycles Tegniese Analise en handel. Die FLD Trading Strategie 8211 'n ontwikkeling van Hurst8217s Original Teorie Hurst Seine is gebaseer op die FLD Trading Strategie en gegenereer deur ons Sentient Trader sagteware. Die FLD Trading Strategie is 'n verdere ontwikkeling van JM Hurst8217s oorspronklike teorie en is die werk van David Hickson, die skepper van Sentient handelaar en die Hurst Seine Service. Die strategie is 'n Trading Plan wat konsekwent en vaste handel resultate genereer. Klik hier om Trading Resultate vir FLD Trading Strategie sien. FYI, die FLD, of toekomstige skeidslyn, is een van JM Hurst8217s mees kragtige Tegniese Analise en handel gereedskap. Forex koop verkoop seine van die Hurst Seine Service wegneem al die kompleksiteit van die gebruik Sentient Trader. Forex Seine, asook Hurst Tegniese Analise en Cycle Voorspellings is almal vertoon in aanlyn kaarte, saam met 'n daaglikse e-pos lys handel seine. Hurst Seine maak handel Forex soveel makliker met sy Forex Trading seine. Die diens sluit 'n gratis Hurst Seine Opleiding natuurlik 'n FLD Trading Strategie Training Course en toegang tot die Hurst Trading Kamer. Meer inligting oor die Forex seine op die Hurst Seine Service Teken nou aan ons video's te kyk alles oor Hurst Seine Kom ons werk Now8230 Onlangse Trades die bereiking van hul voorspel teiken op Hurst Signals8230. Getuigskrifte Ek het al met behulp van Sentient Trader vir sowat 'n jaar. Dit het 'n heeltemal nuwe fokus gebring om my handel ontleding en gee my 'n gevoel van in beheer van my besluitneming eerder as om te vertrou op die tipiese sloerende aanwysers van hoofstroom tegniese ontleding. Lewende Trader sikliese ontleding verskaf my met die gereedskap om te dink oor hoe 'n instrument of mark kan ontvou in die toekoms r. AW Victoria, Australië, Maart 2013 Ek is gefassineer met die Hurst Cyclitech Cycles natuurlik sedert die vroeë 1970's. Na doen baie werk met die hand het ek besef dat hierdie moet word gerekenariseerde werklik nuttig te wees. Stel jou my verbasing om uit te vind wat droom verwesenlik het. As 'n beta tester van die Sentient Trader sagteware wat ek kan getuig van die buitengewone waarde van die Hurst Cycle benadering en hierdie sagteware in die besonder. I. Marc Chaikin Skepper van die Chaikin Ossillator, VSA, Oktober 2010 Baie dankie aan Dawid Hickson Ek het nou 'n metode van volgende en begrip prysbewegings. Ek kan nie te hoog te praat van die FLD Trading Strategie en benewens die tyd en moeite Dawid gaan na elke enkele aspek verduidelik. Ek het nog nooit voorheen ervaar het so 'n kursus. JOHN Suid-Australië, April 2013 Onlangse blog NewsForex Ontleding Een van die redes waarom ek skepties dat goud 'n nuwe bulmark begin (bv. Multi-jaar) is die dollar en die status daarvan. Geldeenhede en goud werk af verbasend soortgelyk siklusse en dus drie nouverwante instrumente is goud, die dollar-indeks en die CADUSD paar (Kanadese dollar). Die siklusse ek werk met is hellip Ons is die bespreking van die Euro baie onlangs. Ek verwag 'n langtermyn-siklus trog om te vorm, en ek het in die vorige poste hoe ek graag die vorm van die eerste 40-dae-siklus te kyk na die vorming van 'n potensiële trog vir bevestiging (of nie) het genoem dat dit die groot trog we8217re verwag. hellip Ek wil 'n paar opmerkings oor die lang termyn prentjie voeg aan my voor post oor die Euro. Die onderstaande grafiek is 'n maandelikse grafiek van die EURUSD met die 18 maande prys golf en 4 jaar prys golf. Behalwe vir die minderjarige frekwensiemodulasie in die vroeë 20008217s, die 18 maande golf hellip In 'n kommentaar op 'n vorige post (mark en Manipulasie) Ek het die mening uitgespreek dat sommige van Hurst8217s beginsels anders ten opsigte van pare forex toegepas word. Die huidige analise van die EURUSD is 'n goeie voorbeeld. Die algemeen aanvaarde benadering is om die golwe te faseer by die laagtepunte en hulle golwe uitstalling hellip Ek is kyk na die Euro (sien ook hierdie pos) vir tekens dat die groot omvang trog wat ek verwag om te vorm plaasgevind het. In September 2014 het ek oor hierdie trog, en melding gemaak van die probleme met die sub-afdeling van die 54-maande-siklus. Dit maak dit baie moeilik om vertroud te wees met 'n projeksie hellip Gebruik te maak van 'n Sentient Trader organiese ontleding van die AUD / USD geldeenheid paar begin by die Desember 1996 hoog wees, blyk dit dat die Aussie is op pad af in 'n groot groep van siklus krippe, die grootste waarvan ten minste van die 18-maande verskeidenheid. Binne daardie groepering van krippe, is die 26,4 week siklus verwag nou hellip September I bespreek redes waarom ek die Euro sal na verwagting opdaag in November of Desember van die jaar. Daardie tyd is op ons, en ek kyk na die Euro versigtig om te sien of dit gaan 'n beurt om te bestuur. Ek verskeie idees oor die omvang van hierdie trog in September hellip Daar is 'n oomblik dat ek is lief vir wanneer die ontleding van markte met behulp van Hurst8217s sikliese beginsels wat toe al die stukke van die legkaart inpas plek. Dit is 'n 8220Aha8221 oomblik dat ontleding onsekerheid verwyder, en skielik kan ons net 'n bietjie verder kyk na die mistige toekoms. So 'n oomblik gebeur vir my as hellip Hallo almal Ek wil graag vir jou 'n nuwe siening van die potensiële belangrik trog die euro kan nou doen voer. Hierdie nuwe siening is gebaseer op my sikliese aanwyser I8217m tans gebruik. Eerstens, ek dink dit is beter om 'n blik op hierdie grafieke te neem: weeklikse tyd aan die linkerkant, daagliks om hellip Ja, that8217s my, die laaste Euro Bull steeds staan ​​Eintlik is dit 'n misleidende titel. Ek is nie 8220still bullish8221, maar nou gaan lomp geword. Dit lyk dalk vreemd vir my te plaas lomp gedagtes oor die Euro ag geneem word dat gister die Euro gedaal tot sy laagste vlak sedert Julie verlede jaar, maar ek hellip Post navigasie Hurst Trading Kamer LIVE Registreer nou om saam met ons live Hurst Trading Kamer webinars - Gratis Hurst Cycles per e-pos Tik jou epos adres om te ontvang Hurst Cycles poste warm van die naald direk na jou posbus


No comments:

Post a Comment