Friday, October 21, 2016

Bewegende gemiddeldes werkblad tes

Bewegende gemiddeldes As hierdie inligting is geplot op 'n grafiek, dit lyk soos volg: Dit dui aan dat daar 'n wye variasie in die aantal besoekers na gelang van die seisoen. Daar is veel minder in die herfs en winter as die lente en somer. Maar, as ons wou 'n tendens in die aantal besoekers te sien, ons kan 'n 4-punt bewegende gemiddelde te bereken. Ons doen dit deur die vind van die gemiddelde aantal besoekers in die vier hoeke van 2005: Dan vind ons die gemiddelde aantal besoekers in die laaste drie kwartale van 2005 en die eerste kwartaal van 2006: Toe die laaste twee kwartale van 2005 en die eerste twee kwartale 2006: Let daarop dat die laaste gemiddelde ons kan vind is vir die laaste twee kwartale van 2006 en die eerste twee kwartale van 2007. ons plot die bewegende gemiddeldes op 'n grafiek, om seker te maak dat elke gemiddelde is geplot in die middel van die vier kwartale dit dek: Ons kan nou sien dat daar 'n baie effense afwaartse neiging in visitors. TES Top 10 hulpbronne: Gemiddeldes en verspreiding van die volgende versameling van hulpbronne is saamgestel deur die TES Wiskunde paneel. Hulle kan gratis afgelaai word deur te registreer op die TES webwerf. Almal het hul gunsteling voorbeeld van hoe gemiddeldes jy regtig nie te kenne gee wat jy wil weet of hoe hulle onvanpas is vir 'n paar situasies. 'N diep begrip van gemiddeldes en verspreiding is belangrik en word meer belangrik gegewe die toenemende hoeveelheid data. Ons uitdaging is om statistiek te maak en, in die besonder, gemiddeldes en versprei opwindende en van toepassing op jong mense Hierdie top 10 lys help jou om opwindende hulpbronne te vind om toekomstige statistici inspireer. Dit is 'n briljante hulpbron om frekwensietabelle ooreenstem met hul modus, gemiddeld en verskeidenheid. Ek hou van die voorstel om state te vergelyk die drie datastelle met behulp van gemiddeldes / uitbrei skryf. Dit kan maklik uitgebrei word deur te kyk na mediaan, IKO, teken kaarte van die data, kom met verskillende stelle data met 'n bv laer gemiddelde, maar hoër verspreiding, etc8230 Een van my gunsteling Standard Eenheid Posbus aktiwiteite Studente kan werk in spanne te kaarte met staafgrafieke te karteer om hul onderskeie tafel met gemiddeldes / uitbrei. Ek hou van die feit dat sommige inligting ontbreek en studente moet die gapings te vul. 'N goeie manier om hierdie aktiwiteit te voltooi, is om hul kolomgrafiek (s) ter tafel G bespreek is daar verskillende korrekte antwoorde. Dit bied 'n gulde geleentheid om te kry die studente om te redeneer en hul antwoord wiskundig te regverdig. Hierdie aktiwiteit is ook 'n goeie manier om gesprekke te begin om die vorm van 'n verspreiding skakel met gemiddeldes en verspreiding. Dit is 'n groot denkvaardighede 8216sort dit out8217 aktiwiteit ideaal vir hersiening. Dit bevat eksamenvrae met antwoorde al deurmekaar 8211 leerlinge moet prosesse in die korrekte volgorde te sit en die vrae te voltooi. Leerlinge kan die metode onthou deur die organisering van die stappe eers 'n goeie manier om hoofsaaklik onderwyser vermy gelei aktiwiteite en plaas moedig span besprekings. Dit is 'n groot aktiwiteit statistieke gebruik in konteks vertoon. Studente kan in 'n eerste stap gebruik die data (ook as spreadsheet) om uit te werk gemiddeldes 8211 hulle kan selfs gebruik IKT vir hierdie bietjie en dan konsentreer op die vergelyking van die data stelle. Hierdie aktiwiteit sluit verder 'n groot voorstelle / potensiaal skep boks erwe en histogramme en hulle te ontleed. Ouderdomskaal: 11-16 Formaat: PPT (slegs vir gebruik op individuele rekenaars) 'n geanimeerde avontuur spel waarin studente beantwoord gemiddeldes vrae ten einde te vorder deur middel van 'n spookhuis. Die skrywer bied 'n groot voorstelle hoe om die spel bv gebruik studente moet ten volle werking van elke vraag in hul boek wys. Die spel eindig wanneer hulle twee verkeerde op hierdie stadium jou deur die vrae aan die studente kan werk boeke individueel of selfs te ruil en kry studente om foute van hul eweknieë sien kry. 'N Kort aktiwiteit waar studente moet inligting te interpreteer (in die vorm van leidrade) en gebruik hul kennis van gemiddeldes van die legkaart op te los. Dit kan 'n prettige voorgereg / volle aktiwiteit 8230 maak of selfs te inspireer studente om hul eie legkaart skep. 'N tikkie van mededingendheid is soms 'n goeie manier om studente gaan kry. Hierdie kaart spel (gespeel word in pare) is 'n goeie manier om die studente te oefen gemiddeldes / uitbrei kry. Soos voorgestel, kan dit uitgebrei word na 'n all-klasaktiwiteit aan die einde van die gemiddeldes van 'n frekwensietabel vind. Ek hou van hierdie werkblad omdat sy kort en skerp en gebruik 'n bekende konsep (die 5 ster sien stelsel) wat van toepassing is op baie studente sal wees. Dit kan wees in die besonder nuttig wanneer die bespreking van wanopvattings (bv 82168230in hierdie 5 ster stelsel, iemand het uiteindelik met 'n gemiddeld van 7 stars8217). Hierdie werkblad kan maklik uitgebrei word om die ander gemiddeldes kaarte van die data, ens Groot spreadsheet wat vereis dat studente moet invoer om 'n gegewe gemiddelde, modus, mediaan en verskeidenheid gee te vind, verspreiding, te teken. Dit skep 'n gulde geleentheid om probleemoplossingsvaardighede te bespreek en open die deure na baie ryk vrae. Kan gebruik word as 'n voorgereg vir hulle vir die opstel van 'n soortgelyke taak of as mini-vergadering in-tussen om leerlinge te verstaan ​​kyk. 'N hout mozaïek Jigsaw aktiwiteit op die vind van gemiddeldes en die reeks is 'n groot bron tot baie van die praktyk te verseker en te bevorder positiewe groepwerk en koöperatiewe leer. Dit hout mozaïek (soos elke ander hout mozaïek) kan maklik gewysig word deur die maak van aanpassings soos die verwydering van antwoorde of maak doelbewuste foute. Ek het ook altyd 'n stapel van leë driehoeke om die aktiwiteit bv brei hierdie hout mozaïek styg tot gemiddeldes van 30 studente vra om te kom met data stel om 'n gemiddeld van 31, 328230 Verwante poste te vind: Moving Gemiddeldes's te help GCSE Maths studente leer oor bewegende gemiddeldes. Wat is 'n bewegende gemiddelde A bewegende gemiddelde is die gemiddelde oor 'n bepaalde gegewe interval. Die gegewe interval verander met verloop van tyd. Bewegende gemiddeldes stel ons in staat om tendens lyne en seisoenale variasies te sien. Bewegende gemiddeldes, Trend Line en seisoensveranderinge n GCSE Statistieke Hulp video om te gaan deur die hoofgedagtes op die berekening van bewegende gemiddeldes vir tydreeksdata en hoe om dan plot en trek 'n tendens lyn te bereken dan die gemiddelde seisoenale variasie om toekomstige waardes te voorspel. GCSE Module 1 Onderwerp 09 Deel 1 Bewegende Gemiddeldes GCSE Module 1 Onderwerp 09 Deel 2 eksamenvraag op bewegende gemiddeldes draai landskap skerm formaat op 'n selfoon of 'n klein tafel van die Mathway widget, 'n gratis wiskunde probleemoplosser wat jou vrae met stap antwoord gebruik - per-stap verduidelikings. Jy kan die gratis Mathway sakrekenaar en probleemoplosser hieronder gebruik om Algebra of ander wiskunde onderwerpe oefen. Probeer die gegewe voorbeelde, of tik in jou eie probleem en kontroleer u antwoord met die stap-vir-stap explanations. every wiskunde onderwerp. com Onderwysers Studente kies die beste gemiddelde om te gebruik en verduidelik jou keuse Vlak 5 / Graad E Forum 16E Essensiële Legde / Beginners Ander Dinge Thank you so much vir die redakteur wat agter hierdie sukses van hierdie webwerf. Dit is meer as uitstaande. Ek gee dit 'n A soveel sterre is nie genoeg nie. Weereens dankie. Ek was op soek na my eie kragpunte ontwerp vir 'n paar hersiening sessies maar gevind dat dit tydrowend. Ek het toe begin om die netto blaai toe ek oor hierdie wonderlike webwerf het. Onderwerpe word duidelik gegradeer en ek kon kies en keur die PowerPoint dat ek wou om te gebruik met my studente. Dankie. Dit is fantastiese hulpbron Dit is een van die mees bruikbare gratis webwerwe ek teëkom. Die onderwerpe is duidelik georganiseer en gelykgemaak / gegradeer. Die meeste van die inligting wat hulpbronne is regtig 'n goeie en my klasse geniet die begin van die dag. Ek het regtig waardeer al die harde werk wat in die hulpbronne het sit. Dit is 'n uitstekende webwerf met so baie nuttige, pret hulpbronne te gebruik. Byna skuldig voel vir die gebruik van hulpbronne wat iemand soveel tyd skep sodat 'n groot dankie spandeer, hoog op prys gestel deur myself en my studente. Hierdie webwerf is 'n groot bron. Dit maak my werk baie makliker. Welgedaan Ek hou van die struktuur van jou site en is van plan om te skakel in jou hulpbronne om ons nuwe werkskemas. Ek het regtig waardeer die harde werk wat jy in hierdie beklee. Hierdie webwerf is werklik briljant Ek hou van die manier waarop die onderwerpe gelyk en daar is so baie goeie hulpbronne Dankie dat jy jou webwerf is 'n groot. Dit help regtig mense soos ek wat hoef nie die compuer vaardighede om Powerpoint produseer. Ek het so baie nuttige dinge gevind vir die klaskamer. Ek kan nie dink hoe ek daarin geslaag daarsonder. Dit is altyd my eerste plek om te kyk vir kragpunte en ander hulpbronne. Dit maak die beplanning van soveel makliker. Dankie you. Moving Gemiddeldes: Hoe om dit te gebruik Sommige van die primêre funksies van 'n bewegende gemiddelde is om tendense en terugskrywings identifiseer. meet die sterkte van 'n bate momentum en bepaal potensiaal gebiede waar 'n bate ondersteuning of weerstand sal vind. In hierdie afdeling sal ons wys hoe verskillende tydperke momentum kan monitor en hoe bewegende gemiddeldes voordelig in die opstel van stop-verlies kan wees. Verder sal ons 'n paar van die vermoëns en beperkinge van bewegende gemiddeldes dat 'n mens in ag moet neem wanneer jy dit gebruik as deel van 'n verhandeling roetine aan te spreek. Tendens te identifiseer tendense is een van die belangrikste funksies van bewegende gemiddeldes, wat gebruik word deur die meeste handelaars wat probeer om die tendens hul vriend te maak. Bewegende gemiddeldes is agter aanwysers. wat beteken dat hulle nie nuwe tendense te voorspel, maar bevestig tendense wanneer hulle ingestel is. Soos jy kan sien in Figuur 1, is 'n voorraad geag word in 'n uptrend wanneer die prys is hoër as 'n bewegende gemiddelde en die gemiddelde is opwaartse helling. Aan die ander kant, sal 'n handelaar gebruik 'n prys laer as 'n afwaartse gemiddelde tot 'n verslechtering neiging bevestig. Baie handelaars sal net oorweeg wat 'n lang posisie in 'n bate wanneer die prys handel bo 'n bewegende gemiddelde. Hierdie eenvoudige reël kan help om te verseker dat die tendens werk in die handelaars guns. Momentum Baie beginner handelaars vra hoe dit moontlik is om momentum en hoe bewegende gemiddeldes te meet kan word om so 'n ding aan te pak. Die eenvoudige antwoord is om aandag te skenk aan die tydperke wat in die skep van die gemiddelde, soos elke tydperk waardevolle insig kan bied in verskillende tipes momentum. In die algemeen, kan kort termyn momentum kan meet deur te kyk na bewegende gemiddeldes wat fokus op tydperke van 20 dae of minder. As ons kyk na bewegende gemiddeldes wat gemaak is met 'n tydperk van 20 tot 100 dae word algemeen beskou as 'n goeie maatstaf van medium termyn momentum. Ten slotte, kan enige bewegende gemiddelde wat 100 dae of meer gebruik in die berekening gebruik word as 'n maatstaf van 'n lang termyn momentum. Gesonde verstand moet jou vertel dat 'n 15-dae bewegende gemiddelde is 'n meer gepaste maatstaf van kort termyn momentum as 'n 200-daagse bewegende gemiddelde. Een van die beste metodes om die krag en rigting van 'n bate momentum te bepaal is om drie bewegende gemiddeldes te plaas op 'n grafiek en dan aandag skenk aan hoe hulle stapel in verhouding tot mekaar. Die drie bewegende gemiddeldes wat algemeen gebruik het verskillende tydraamwerke in 'n poging om kort termyn, medium termyn en langtermyn-prysbewegings verteenwoordig. In Figuur 2 word sterk opwaartse momentum gesien toe korter termyn gemiddeldes bo langer termyn gemiddeldes geleë en die twee gemiddeldes uiteenlopende. Aan die ander kant, wanneer die korter termyn gemiddeldes geleë onder die langer termyn gemiddeldes, die momentum is in die afwaartse rigting. Ondersteun Nog 'n algemene gebruik van bewegende gemiddeldes is in die bepaling van moontlike prys ondersteun. Dit maak nie veel ervaring in die hantering van bewegende gemiddeldes te neem om te sien dat die dalende prys van 'n bate dikwels sal ophou en agteruit op dieselfde vlak as 'n belangrike gemiddelde. Byvoorbeeld, in figuur 3 kan jy sien dat die 200-daagse bewegende gemiddelde kon stut van die prys van die voorraad nadat dit het van sy hoë nabye 32. Baie handelaars sal vooruitloop nie 'n weerkaats van groot bewegende gemiddeldes en sal ander gebruik tegniese aanwysers as bevestiging van die verwagte beweeg. Weerstand Sodra die prys van 'n bate onder 'n invloedryke vlak van ondersteuning val, soos die 200-daagse bewegende gemiddelde, is dit nie ongewoon om die gemiddelde te tree as 'n sterk versperring wat beleggers verhoed stoot die prys terug bo die gemiddelde sien. Soos jy kan sien uit die onderstaande grafiek, is hierdie weerstand dikwels gebruik deur handelaars as 'n teken om wins te neem of om enige bestaande lang posisies te sluit uit. Klomp kort verkopers sal ook hierdie gemiddeldes as toegangspunte te gebruik, want die prys hop dikwels af van die weerstand en gaan voort met sy skuif laer. As jy 'n belegger wat hou van 'n lang posisie in 'n bate wat handel onder groot bewegende gemiddeldes, kan dit wees in jou beste belang om hierdie vlakke fyn dop te hou omdat hulle die waarde van jou belegging grootliks beïnvloed. Stop-Verliese Die ondersteuning en weerstand eienskappe van bewegende gemiddeldes maak hulle 'n groot hulpmiddel vir die bestuur van risiko. Die vermoë van bewegende gemiddeldes strategiese plekke te identifiseer om keerverliesopdragte stel toelaat handelaars om uit te roei posisies verloor voordat hulle enige groter kan groei. Soos jy kan sien in Figuur 5, kan handelaars wat 'n lang posisie te hou in 'n voorraad en stel hul keerverliesopdragte hieronder invloedryke gemiddeldes hulself 'n klomp geld te spaar. Die gebruik van bewegende gemiddeldes te keerverliesopdragte stel is die sleutel tot 'n suksesvolle handel strategie.


No comments:

Post a Comment